سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارگیری کارگران در خط مقدم رشدتولید و مهارتورم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشدتولید و مهارتورم در خط مقدم قرار گرفته‌اند.

نشست هم اندیشی تشکل های کارگری و کارفرمایی استان با استاندار چهارمحال وبختیاری در محل کارخانه فرآورده‌های نسوز مهرگداز در شهرک صنعتی سفید دشت برگزار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی سفیددشت، اظهار داشت: صنعت، نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در هلدینگ‌های مختلف خصوصا بخش خصوصی دارد.

وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی از محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، افزود: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.

حیدری اضافه کرد: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های مطلوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.


بیشتر بخوانید


محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۴۰ درصد صنعت استان در شهرستان بروجن مستقر است که در این شهرستان ۱۵ هزار بیمه‌‎شده مشمول قانون کار وجود دارد از همین رو صنعت شهرستان بروجن اهمیت بالایی در تحقق شعار سال دارد.

وی یادآور شد: مبلغ ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره ۱۶ به شهرستان بروجن اختصاص یافته است، تا در بخش خوداشتغالی و در بخش کارفرمایی زمینه ایجاد اشتغال جدید فراهم شده است.

مولوی اضافه کرد: ابتدای امسال افزایش حقوق ۲۷ درصدی را برای کارگران مشمول قانون کار و کارگرانی که حقوق‌بگیر هستند را توسط شورای عالی کار داشتیم؛ که این اولین حقوق باید از ابتدای فروردین پرداخت شود و کارفرمایان در بخش صنعت و خدمات کشاورزی باید احکام کارگران را اصلاح کنند و این افزایش را اعمال کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.