سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

خلیج‌ فارس را برای ‌دشمنان ناامن کرده‌ایم/ ‌تردد شناورها رصد و پایش ‌می‌شود

سردار زیراهی با اشاره به اینکه خلیج‌فارس به‌صورت مستمر رصد و پایش می‌شود گفت: خلیج‌فارس برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن است.

سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج‌فارس از رصد مستمر این آبراه بین‌المللی خبر داد و اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با آمادگی بالا هموار تردد شناور‌ها را رصد و پایش می‌کند.

وی خلیج‌فارس از ارکان هویت ملی ایران اسلامی دانست و افزود: خلیج‌فارس پیوند ناگسستنی با ایران عزیز دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امروز امنیت خلیج تاابد فارس توسط دریادلان نیروی دریایی سپاه تامین می‌شود.

سردار زیراهی اضافه کرد: حضور نظامی کشور‌های فرا منطقه‌ای به ویژه تروریست‌های آمریکایی در خلیج فارس باعث ناامنی در این منطقه می‌شود و سبب شکاف بیشتر بین ما و کشور‌های همسایه می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور‌های فرا منطقه‌ای در خلیج فارس همواره به اختلافات دامن می‌زنند گفت: این کشور‌ها همواره به اختلافات دامن می‌زنند تا حضور نامشروع خود در خلیج فارس را مشروع جلوه دهند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: کشور‌های خلیج فارس، هزاران سال است که بر پایه برادری با هم در منطقه زندگی کرده‌اند.

سردار زیراهی با اشاره به اینکه کشور‌های منطقه این توانمندی دارند که امنیت در خلیج فارس را برقرار کنند افزود: امروز خلیج‌فارس برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.