سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران مطرح کرد؛

افزایش نرخ مالیات بر تولید سیگار/ مبارزه با قاچاق سیگار انجام نمی‌شود

آشتیانی گفت: مالیات بر تولید داخلی سیگار چهار برابر شده و ما قادر به رقابت با واردات سیگار قاچاق نیستیم.

مهدی آشتیانی مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: شرکت دخانیات ایران از سال ۱۳۱۶ شروع به کار کرده و پرسنل این شرکت به مجموعه وفادار هستند و برخی از کارگران پدرانشان نیز در این شرکت مشغول به کار هستند.

وی افزود: مشکلات کنونی شرکت به گونه‌ای است که ما را با دست بسته در دریای مواج مشکلات انداختند و انتظار دارند با شرکت‌های خارجی رقابت کنیم و شرکت‌هایی که غریق نجات دارند و نفر اول بازار کشور ما به شمار می‌روند وجود دارند که ما باید با شرکت‌های دارای برند بین‌المللی رقابت کنیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: مبارزه با قاچاق و انحصار دخانیات از ما گرفته شده و الان مبارزه با قاچاق سیگار انجام نمی‌شود و ما مجبوریم با کالا‌هایی که به داخل کشور قاچاق می‌شود رقابت کنیم.

آشتیانی گفت: امسال مالیات بر تولید سیگار هم وضع شده از طرفی بدهی سنواتی و مالیاتی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ داریم که هیچکدام پرداخت نشده است.

مدیرعامل دخانیات ایران گفت: شرکت خارجی در کشور ما حضور دارد که ۳۳ درصد بازار را دراختیار دارد و در حالی که نرخ مالیات بر تولید ما چهار برابر شده، باید با آن شرکت رقابت کنیم.

وی تعداد کارگران شرکت دخانیات ایران را ۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: بر پا ماندن شرکت دخانیات حاصل زحمات کارگرانی است که نسل در نسل در این شرکت کار کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.