سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوولان سبزوار با خانواده شهید آمر به معروف دیدار کردند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار به همراه شماری از مسوولان این شهرستان روز یکشنبه با خانواده شهید "حمیدرضا الداغی"، آمر به معروف و ناهی از منکری که پریشب در جریان دفاع از نوامیس مردم، توسط اراذل مضروب و به شهادت رسیده بود، دیدار و از آنان دلجویی کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار روز یکشنبه در حاشیه این دیدار با تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به خانواده وی و مردم ولایتمدار سبزوار، گفت: شهید الداغی باغیرت و بزرگمردی، در مسیر دفاع از ارزشهای اسلامی و فریضه امر به معروف جان خود را فدا کرد.

حسین ابراهیمی کُردیانی افزود: مستندات مربوطه و بررسی گزارش صحنه ای این رخداد حاکی از آن است که این شهید با حمیت و روحیه جوانمردی که داشت، رسالت خود را در عمل به امر به معروف و نهی از منکر دید و جان خود بر سر نجات ۲ دختر از چنگال شروران متعرض گذاشت.

وی با اشاره به ابعاد این حادثه افزود: ساعت ۲۱:۳۰ جمعه، هشتم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر ضرب و جرح این فرد، توسط ۲ نفر اشرار به دست ما رسید که موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

ابراهیمی افزود: پس از گزارش های رسیده از دستگاه های امنیتی و بررسی مستندات میدانی، جمع بررسی‌ها حاکی از آن بود که این عزیز که مقابل یک مرکز آموزش زبان، منتظر فرزند خود بود، متوجه درگیری و مزاحمت ۲ شرور نسبت به ۲ خانم نوجوان شده بود که به حکم وظیفه انسانی و دینی، نتوانست بی اعتنا از کنار آن بگذرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
هیچ ربطی به آمر به معروف و ناهی از منکر نداره. ایشون با مزاحمان نوامیس مردم مبارزه کردن و شهید شدن
تنها
۰۷:۴۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه واقعا دلم کباب شد فقط دلم میخاد الان اون ارازل رو میدیدم تا اونارو ازبالای پشت بام به زمین پرتاب میکردم
حجت
۲۳:۳۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
نمی رفتین سنگین تر بود. مهم دفاعه وگرنه من هر روز حضرم برم سر بزنم
ناشناس .
۲۳:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
دیدار شما چه دردی را دوا میکنه . جلوی این آشعالهای خیابانی را بگیرید . جلوی کشف حجابها رابگیرید که دیگه پسر یا پدر و یا برادری دوباره با چاقوی اراذل و اوباش شهید نشن . چقدر دردناکه هر روز خبر شهادت انسانهای پاک را میشنویم . مماشات بسه . لطفا بسه
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اخه چقدر بی حیاحی میکنید این مادر رو ببینید چطور اشک میریزه خون جوونش گریبان بی حیاحا وبی حجابها را انشالله بگیره به حق علی وحضرت فاطمه الزهرا س دل ادم اتیش میگیره مرگ بر شما دخترا وزنان که بی غیرتا ولتون کردن تو خیابون
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا لعنتشون کنه انشالله چطور ناجوانمردانه این شهید رو چاقو زدن کجان منادیان زن هرزگی آزادی این وضعیت رو ببینن خیابونا شده جولانگاه اراذل واوباش و دختران بی حجاب وبی حیا خدا خودش به داد این ملت برسه و لعنت کنه کسی رو که بانی وباعث این جمله زن زندگی آزادی شد
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهیدِ خوش غیرتِ شهر ما شهادتت مبارک:)
دلِ ما بعد خدا به مردایِ با غیرت شهر و کشورمون گرمه..
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
حرف الکی نزن
اشرار رو ول نکردن
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
روحش شاد و یادش گرامی اللهم صل علی محمدوال محمدوعجل فرجهم
پژمان
۱۵:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدایش با سیدالشهدا علیه السلام محشور کند چه جوان رعنایی... حیف و صد حیف وقتی کسی که قبلاً سابقه بارها شرارت رو داره ول میکنید نتیجه اش میشه این!!!
باید در همون محل جنایت به سزای عملشون برسن این بیشرفا
وحید
۱۵:۱۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط از خداوند میخوام بحق زینب، به دل این مادر صبر بده. جوان خوش سیما و باغیرتشو اون هم در ایامی که جنگی نیست درگیری نیست دشمن نیست، توی شهر و دیار خودت اینجوری شهید کنن... اونیکه کفتار صفتی رو انتخاب کرده حالش معلومه، اما حالا آه این مادر موند و اون دخترخانم، و همه دخترخانمهایی که با وضعیت نامناسب خوراک برای دلهای بیمار فراهم میکنن...
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا رحمتش کنه. شجاعت و مردونگی یعنی همین. امیدوارم بی حجاب هایی که میگن به خودمون مربوطه حجابمون و مسیولین قضایی که اشرار رو ول میکنن تو جامعه توبه کنن از رفتارشون. خون این جوون گردن همشونه.