سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابلو روزشمار پروژه‌ها نصب شود

عضو شوراى شهر تهران گفت: یکی از دغدغه‌ها این است که بازه زمانی شروع پروژه‌ها و پایان آن‌ها را به اعضای شورا اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز روز ملی شورا‌ها را به اعضای شورا تبریک گفت و افزود: آقای چمران مدت زیادی را در پایه گذاری و راهبری شورا‌ها صرف کرده اند که جا دارد از ایشان تشکر کنیم.

وی افزود: خیلی از مطالبی که در جلسه شورا مطرح می‌شود به دلیل دغدغه اعضای شورا و مسئولیت آن‌ها در قبال مردم است.

پیرهادی با بیان اینکه شهرداری حرکت خوبی را در شهر آغاز کرده است، گفت: یکی از دغدغه‌ها این است که بازه زمانی شروع پروژه‌ها و پایان آن‌ها را به اعضای شورا اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

وی افزود: در برخی موارد خیلی از پروژه‌ها در شهر اتمام می‌یابد، اما ما پس از بازدید از مناطق مطلع می‌شویم و باید اطلاع رسانی مناسب تری صورت پذیرد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دفترچه زمان بندی پروژه‌ها به اعضای شورای اسلامی شهر تهران او رسانه‌ها رایه شود، گفت: در خصوص تراموا نیز باید گفت اتفاق خوبی است، اما چه زمانی اتفاق می‌افتد؟ 

پیرهادی نوسازی تاکسی‌ها را ضروری دانست و گفت: شهردار تهران اعلام کنند که در چه بازه زمانی وچه تعداد تاکسی قرار است نوسازی شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.