سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراکز سلامت استان همدان؛

ارائه خدمات دندان‌پزشکی با پایین‌ترین تعرفه 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ارائه خدمات دندان‌پزشکی در مراکز خدمات جامع سلامت با پایین ترین تعرفه و نرخ به مراجعان خبر داد.

فاطمه ترکمان اسدی با اشاره به اینکه بسیاری از ساکنان جوامع شهری از ارائه خدمات دندان پزشکی مطلع نیستند، گفت: خدمات دندانپزشکی با تعرفه‌هایی بسیار پایین‌تر از دیگر بخش‌ها توسط دندان پزشکان توانمند در مراکز خدمات جامع سلامت ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه ارتقای شاخص‌های سلامت در استان مهمترین اولویت این مجموعه در سال جاری است گفت: به همین منظور شعار‌های هفته سلامت نیز «سلامت برای همه» برگزیده شده است.
 
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: همچنین هدف معاونت بهداشتی آشنا کردن جامعه هدف به ویژه ساکنان در مناطق شهری با مجموع اقدامات بهداشتی که به صورت رایگان در مراکز خدمات جامع سلامت ارائه می‌شود است.
 
ترکمان اسدی تاکید کرد: مردم با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت می‌توانند از خدمات غربالگری و خطر سنجی بیماری به صورت رایگان بهره‌مند شوند و از ریسک و احتمال بروز بیماری‌های قلبی و عروقی مطلع شوند.
 
او، دریافت رایگان مشاوره سلامت روان با توجه به چالش های، نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که می‌تواند سلامت روان افراد را تهدید کند از دیگر اقدامات است چرا که توجه به سلامت روان یکی از ارکان مهم برای ارتقای سلامت مردم است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بسته کاملی از خدمات بهداشتی در این مراکز با حضور کارشناسان سلامت روان، کارشناسان تغذیه، پزشکان، دندان پزشکان، مراقبان سلامت می‌توان رایگان یا با قیمت معقول دریافت کرد.
 
ترکمان اسدی از مردم به ویژه مردم مناطق شهری دعوت و درخواست کرد با مراکز جامع خدمات سلامت ارتباط را بیشتر برقرار و نسبت به تکمیل پرونده خانوار اقدام کنند.
 
او افزود: شبکه بهداشت یکی از شهرستان‌های تابعه استان همدان در حال غربالگری پوکی استخوان، غربالگری فعالیت فیزیکی و اختلالات اسکلتی و عضلانی است که این اقدام ارزشمند به ظور حتم اثر در بلند مدت مشخص می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.