سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب خودکار آمدی تحصیلی، رونمایی شد

از کتاب خودکار آمدی تحصیلی و ادراک کنترلی در کوهبنان رونمایی شد.

با حضور فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش، اعضای شورای فرهنگ عمومی از کتاب خودکار آمدی تحصیلی و ادراک کنترلی در محل کتابخانه عمومی کوهبنان رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم مجید توکلی، فرماندار کوهبنان گفت: نوشتن عامل ماندگاری نام ها، افکار، خدمات، اقدامات و دستاوردهای یک ملت است؛ بنابراین تمامی ظرفیت‌های دولتی و عمومی شهرستان باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیج و به کار گرفته شود.

او افزود: نویسندگان، باید نیاز های قشرهای مختلف جامعه، خصوصا جوانان و نوجوانان را شناسایی و آثار خودشان را در این مسیر تدوین کنند.

فرماندار کوهبنان ببان داشت: نیاز امروز جامعه ما به ویژه قشر جوان و نوجوان این است که با کتاب انس داشته باشند؛ بنابراین خرید کتاب باید در سبد کالای خانوارها جای بگیرد.

او بیان داشت: خانواده ها باید به مطالعه کتاب ترغیب و تشویق شوند و یک ساعت از شبانه روز را به مطالعه گروهی در خانواده ها یا در فضای کتابخانه ها اختصاص دهند؛ زیرا که مطالعه کتاب می تواند باعث پیشرفت در همه زمینه ها و همچنین جلوگیری از آسیب های اجتماعی شود.

ندا عرب، نویسنده کتاب نیز در این مراسم گفت: خودکارآمدی؛ یعنی احساس شایستگی و رضایت فرد از انجام فعالیت های زندگی و عبور از چالش های زندگی است.

او افزود: افرادی که خودکارآمدی بالایی دارند، موقعیت های با ارزش را تعقیب می کنند و اهداف بالایی دارند.

 عرب بیان داشت: دانش آموزی که خودکار آمدی بالایی دارد به توانایی خودش برای پیشرفت تحصیلی ایمان دارد و منتظر شانس و قسمت نیست؛ بلکه با تلاش و پشتکار به اهداف خودش خواهد رسید.

 این کتاب به همت ندا عرب، مشاوره انتظامی شهرستان کوهبنان در ۷۹ صفحه و در ۶ فصل به رشته تحریر درآمده و در سال ۱۴۰۱ چاپ شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.