سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح آخرین وضعیت پروژه موزه منطقه‌ای کرمانشاه

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت پروژه موزه منطقه‌ای کرمانشاه گفت : در حال حاضر مطالعات این پروژه را برای مناقصه گذشته‌ایم تا با انتخاب یک شرکت مشاور مطالعات آن انجام گیرد و پس از آن وارد کار‌های اجرایی شویم.

فرمانی سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه گفت : مطالعاتی که پیش از این انجام گرفته با ضوابط جدید احداث موزه‌ها در کشور همخوانی و مطابقت ندارد، بنابراین باید مطالعات جدید صورت گیرد.

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه در خصوص اینکه این مطالعات شامل چه خواهد بود گفت: مشاور در این مطالعات یک طرح محتوایی، معماری داخلی و گرافیک محیطی را به ما ارائه خواهد داد و طبق آن اجرای موزه را آغاز خواهیم کرد.

وی میزان اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه را حدود ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان مقرر شد که حدود ۷۰ میلیارد تومان طی بازه زمانی سه ساله به این پروژه اختصاص پیدا کند تا تکمیل شود که فعلا حدود ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.

فرمانی در خصوص زمان تکمیل این پروژه گفت: موضوعی به نام فاز بندی در این پروژه معنا ندارد، بلکه پس از اینکه شرکت مشاور مطالعات خود را در اختیار ما قرار داد، تکمیل پروژه را آغاز خواهیم کرد و طبق پیش بینی انجام شده باید ظرف مدت سه سال به اتمام برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.