سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرآیند نامگذاری و پیشرفت سواحل مکران از زبان امیر دریادار حبیب الله سیاری + فیلم

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان فرآیند نامگذاری و پیشرفت سواحل مکران پرداخته است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به تشریح چرایی نامگذاری سواحل بااهمیت و استراتژیک مکران پرداخته است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
پریسا طباطبایی
۱۹:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
به نظر من امنیت سواحل به خصوص مکران وبه طور کلی خلیج فارس مدیون نیروی دریایی ارتش و سپاه است ناگفته نماند امنیت رونق اقتصادی دومقوله وابسته به هم هست نه مجزا چراکه هرجاثبات وارامش دربی کران گستره این هستی باشداقتصادشکوفا و تبادلات تجاری شکل و شمایل بهتری میگردپس امنیت مساوی است با اقتدار و پیشرفت اقتصادی
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
با عرض سلام و خدا قوت خدمت تمامی نیروهای مسلح ، امیر سیاری که از جانبازان عزیز دفاع مقدس بوده و همچنین پرسنل خدوم و خانواده بزرگ ارتش که در فکر سازندگی و آبادانی کشور و بخصوص سواحل مکران عزیز می‌باشند، که بدرستی یکی از راه های سربلندی امنیت، پیشرفت و رفاه روز افزون برای کشور عزیزمان از طریق دریا ها و سواحل امکان پذیر میباشد.
ناشناس
۰۴:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
تروخدا این بنادر و ساحل رو نذارید خاک بخوره.تو یک متر جا تو اروپا سوله زدن دارن تولیدات دریایی درست میکنن. و اشتغال.سوله و چرثقیل زدن کاری ندارن برا دولت.کشتی سازی. شیلات.قایق..ووو