سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲۴ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۲۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، اولین مرحله اجرای طرح سراسری مبازره با قاچاق کالا در سال ۱۴۰۲ را در دستور کار خود قرار داده اند.

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران در بازرسی‌های به عمل آمده، کشفیات مهمی در حوزه لوازم خانگی و صوتی و تصویری، ماینر، انواع کالای دخانی، انواع سوخت، موتورسیکلت سنگین، خودرو، لوازم یدکی خودرو، نهاده دامی، دام سبک و انواع چوب آلات داشتند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان، ۱۲۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال برآورد شد، افزود: در این ارتباط، ۱۸ متهم دستگیر، تعداد ۱۷ فقره پرونده تشکیل و ۸ دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او با بیان اینکه کلیه اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد، گفت: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده و از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالارا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.