سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش بین المللی معلمان مقاومت در فردیس

همایش بین المللی معلمان مقاومت ، پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از دانشجو معلمان دختر و پسر پردیس فرهنگیان البرز و نمایندگان سیزده کشور از سراسر جهان در سالن همایش های پردیس حکیم فردوسی البرز برگزار شد .

سخنران این همایش رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار بود که با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین همایش های رسیدن به بررسی موضوعات فواید مقاومت و پیروزی مقاومت است افزود: برای تبیین آثار مقاومت باید اطلاع رسانی کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود : مقاومت یک اصل عقلی است که اگر انجام شود همه فواید آن برای مقاومین و کسانی است که از آنها حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر مقاومت تعریف شود فوری و طولانی مدت آثار خود را نشان خواهد داد، افزود: دشمن کاری انجام می‌دهد که القا کند مقاومت فایده‌ای ندارد و یا نیاز به مقاومت نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی هم با بیان اینکه که هدف ما از برگزاری این همایش نقش آفرینی قشر فرهنگی و معلمان در جنگ ترکیبی و تربیتی امروز جامعه بود، گفت: با توجه به در پیش بودن مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته مقاومت این برنامه با الهام گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری همایش فوق در دستورکار قرار گرفت.

گلزاده با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری یادآور شد: در عرصه تعلیم و تربیت امروز جنگی برپاست که باید این جنگ را جدی بگیریم، باید ببینیم این جنگ چقدر در عرصه جهاد و تربیت جا افتاده است.

وی افزود: امروز میزبان نمایندگان سیزده کشور از اکثر نقاط جهان بودیم و نمایندگان اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند ، نمایندگان کشورهای یمن ، پاکستان ، هندوستان ، کشمیر ، آرژانتین ، اوگاندا ، نیجریه ، آذربایجان ، عراق ، تاجیکستان ، پاکستان ، سوریه و آفریقای جنوبی در این همایش حضور داشتند .

گلزاده ادامه داد: برنامه خوبی برگزار کردیم و هدف ما به حقیقت نزدیک شد، سعی داشتیم دانشجو معلم در عرصه جهانی جنگ فرهنگی و تربیتی را درک کند و جهادی به فعالیت‌های خود بپردازد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حکیم فردوسی تصریح کرد: بدون شک اگر معلمان و قشر فرهنگی ما با نگاه جهادی در این مسیر گام بردارند دشمنان را زمین گیر کرده و اهداف غرب را از بین خواهد برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.