سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت رکورد بی سابقه در بندر امام با تخلیه بیش از ۲۶ هزارتن گندم در یک شبانه روز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوری خوزستان گفت: با تخلیه ۲۶ هزار و ۹۰۵ تن از یک کشتی حامل گندم در یک شبانه‌روز، رکورد بی‌سابقه‌ای به ثبت رسید.

داود چگنی معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوری خوزستان گفت: در تازه‌ترین رکوردشکنی مجتمع بندری امام خمینی در زمینه تخلیه کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی، با تخلیه ۲۶ هزار و ۹۰۵ تن از یک کشتی حامل گندم در یک شبانه‌روز، رکورد بی‌سابقه‌ای ثبت شد که بالاترین تناژی است که از یک کشتی حامل گندم در بنادر کشور تاکنون تخلیه شده است.

او افزود: در حال حاضر ۸ کشتی حامل انواع کالا‌های اساسی با تناژ ۵۳۳ هزار و ۲۱۵ تن در اسکله‌های بندر امام خمینی در حال تخلیه هستند که در ۳ روز آینده کار تخلیه آن‌ها به پایان می‌رسد.

به گفته معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوری خوزستان، از ابتدای امسال تاکنون، فروند کشتی حامل گندم به میزان نزدیک به ۲۰۰ هزار تن در بندر امام خمینی تخلیه شده اند.

آقای چگنی  با اشاره به آمادگی تجهیزاتی و برخورداری این مجتمع بزرگ بندری از تجهیزات پیشرفته و قدرتمند، ادامه داد: به طور میانگین روزانه ۵۰ تا ۶۰ هزار تن کالای اساسی در بندر امام خمینی تخلیه می‌شود.

پارسال ۲۷ فروند کشتی حامل گندم با تناژ نزدیک به ۲ میلیون تن محموله‌های خود را در این بندر بزرگ تجاری تخلیه و با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی همکار به اقصی نقاط کشور ارسال شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.