سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری‌ها بدهی سازمان مدیریت پسماند را پرداخت کنند

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: شهرداری‌های مناطق باید بدهی‌های سازمان مدیریت پسماند را پرداخت کنند.

علی‌اکبر نظری افزود: هر چه این شرکت بهتر و بیشتر فعال باشد، در کاهش زباله‌گرد‌ها سطح شهر موثرتر خواهد بود هرچند مدیریت ایجاد شغل از وظایف دولت است.

او با بیان اینکه افزایش فضای سبز از سوی مدیریت پسماند از اهمیت بسزایی برخوردار است ادامه داد: پرداخت بدهی‌های سازمان مدیریت پسماند از سوی مناطق چهارگانه شهرداری در حفظ و نگهداری تجهیزات و ماشین‌آلات و نیز فعالیت بهتر این مجموعه مهم است و شهردار باید این موضوع را به طور ویژه رسیدگی کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست‌محیطی و بهداشت شورای شهر همدان گفت: باید به دنبال این باشیم جلساتی را با مدیران برگزار و تاکید کنیم حداقل ماهانه ۱۰ میلیارد ریال به حساب سازمان مدیریت پسماند واریز شود تا این مجموعه بتواند فعالیت‌های رو به جلویی در جهت خدمت به مردم داشته باشد.

اوبا بیان اینکه در منطقه دفع زباله استحصال گاز رها شده زباله‌ها را شاهدیم که مدیریت آن ضرورت دارد، اظهار داشت: سایت ضایعات حتما پیگیری شود تا امسال به نتیجه برسد.

نظری با تاکید به انجام اقداماتی، چون کاشت درخت در حوزه ضایعات ساختمانی گفت: باید جرایم دستگاه‌ها در دفع پسماند اطلاع‌رسانی شود تا در شورا مکاتباتی با دست‌اندرکاران داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.