سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با غبار روبی امام زاده سید منصور (ع)

 هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با غبارروبی حرم مطهر امام زاده سید منصور (ع) شهر مامونیه آغاز شد. 

هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با غبارروبی حرم مطهر امام زاده سید منصور (ع) شهر مامونیه آغاز شد.

 سبحانی فر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرندیه گفت:   هفته فرهنگی شهرستان زرندیه را  با برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا و غبارروبی آستان مقدس امامزاده سید منصور علیه السلام  آغاز کردیم تا  هفته فرهنگی و روز شهرستان با معنویت و فرهنگ زیارت امامزادگان شروع شود.

 با نظرخواهی عمومی و تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه ۱۰ اردیبهشت ماه به عنوان روز شهرستان زرندیه و هفته منتهی به این روز هفته فرهنگی این شهرستان تعیین و تصویب شده است.
 
حجت السلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه گفت: دلیل انتخاب دهم اردیبهشت ماه به این دلیل است که در این روز ۲۳ نفر از جوانان این شهرستان در عملیات آزادسازی خرمشهر جانشان را در راه دفاع از دین انقلاب و مملکت اهدا کردند.

حجت السلام ابراهیمی افزود: برنامه‌های متنوعی در این روز و این هفته انجام خواهد شد که گل سرسبد برنامه‌ها برگزاری یادواره ۴۴۰ شهید شهرستان زرندیه است که انشالله روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: رونمایی از تمبر روز شهرستان و تقدیر از نخبگان فرهنگی شهرستان، برپایی نمایشگاه‌های متعدد برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، کشاورزی، صنعتی و ظرفیت‌های مذهبی و گردشگری شهرستان و توانمندی‌های روستایی شهرستان برگزار خواهد شد..

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بیان کرد: امیدواریم که در سال‌های آینده بتوانیم با استفاده از تجربیات امسال و تجربه دیگر شهرستان‌ها این روز و این هفته را با عظمت بیشتری برگزار کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.