سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول حمل ونقل مسافری استان اردبیل در کشور

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت:در سال گذشته حمل ونقل مسافری استان رتبه اول کشوری را از لحاظ ارزیابی عملکرد و شاخص‌ها کسب کرد.

رضا شیرین زاده با اشاره به اینکه در کنار حمل ونقل ریلی و هوایی ۹۵ درصد جابجایی کشور از طریق جاده انجام می‌شود تصریح کرد: توجه به بحث ایمنی به دلیل حفظ جان مردم وسالم به مقصد رسیدن کالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مراکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد از برخوردار بودن حمل ونقل عمومی مسافر استان اردبیل از کمترین نرخ سوانح و حوادث در کشور خبرداد و اظهار کرد: بررسی ایمنی حمل ونقل عمومی نشان می‌دهد تصادفات در حوزه حمل ونقل عمومی مسافر استان در حد صفر است.

شیرین زاده جهت کنترل ایمنی ناوگان‌ها فعالیت ۴ مراکز معاینه فنی را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: قبل از شروع حرکت ناوگان ها، تجهیزات ایمنی اتوبوس‌ها بررسی در مسیر حرکت نیز همکاران راهداری وپلیس راه مستقر هستد تا ایمنی و تجهیزات ناوگان‌ها را به دقت کنترل کنند.

او افزود: هیچگونه کوتاهی و اغماض در حوزه ایمنی قابل قبول نیست و هرگونه کم کاری از شرکت‌ها در این حوزه در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۲۱ هزار و ۳۱۵ نفر مسافر در یک ماهه گذشته از استان اردبیل جابجا شده اند.

شیرین زاده تصریح کرد:این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۹ هزار و۴۷۲ سفر انجام شده است.

او افزود: از این میزان جابجایی مسافر۶۷ هزار و۵۶۲ نفر مسافر درقالب ۴ هزار و۵۵۳ سفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۶ هزار و۳۲۱ نفر مسافر در قالب ۷۷۸ سفر با وسیله نقلیه مینی بوس و۴۷ هزار و۴۳۲ نفر مسافر نیز در قالب ۱۴ هزار و ۱۴۱ سفر با وسیله نقلیه سواری از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری را با۲ باب پایانه‌های مسافر در استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:۲ هزار و۲۴۰ راننده با هزار و۲۳۱ ناوگان در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد رانندگان و شرکت‌های مسافربری را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.