سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشوری آبادتر با توفیق خدمت بیشتر مسئولان به مردم

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هرچه بیشتر توفیق خدمت به مردم را پیدا کنیم کشور آبادتر می‌شود و رضایتمندی ملت نیز بیشتر جلب خواهد شد.

 سیدصولت مرتضوی روز جمعه در جریان سفر دور دوم هیات دولت به خوزستان در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان شهدای تامین اجتماعی شوشتر افزود: بنای جمهوری اسلامی بر این است که مردم زندگی خوبی داشته باشند و در آسایش زندگی کنند.

او گفت: مردم، ولی نعمتان ما هستند و خدمت کردن به آن‌ها باعث افتخار است و باید تلاش کنیم تا بهترین خدمات درمانی را در بیمارستان‌های زیر پوشش تامین اجتماعی داشته باشیم.

مرتضوی از همه مدیران و مسئولان خواست با خدمتگزاری بی منت و شبانه روزی، هرآنچه در توان دارند با روحیه جهاد و خستگی ناپذیری برای خدمت به مردم تلاش کنند.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این آیین که حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب‌پور امام جمعه شوشتر و سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان حضور داشتند گفت: شوشتر، دارای بیش از ۳۶ هزار بیمه شده اصلی تامین اجتماعی است و طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی این شهر، برای حل مشکل محدودیت فضای فیزیکی بیمارستان در پنج طبقه و زیربنای پنج هزار و ۳۰۰ متر مربع اجرا شده است.

او  افزود: در بیمارستان شهدای تامین اجتماعی شوشتر روزانه یک هزار و ۲۰۰ خدمت سرپایی و درمانی به بیماران ارایه می‌شود.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سفر‌های مدیرعامل و معاونان و مدیران این سازمان به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بی واسطه در میان مردم و بررسی مسایل و مشکلات آن‌ها از نزدیک و با هدف ارزیابی مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، همچنین بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسایل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود افزود: دور دوم سفر هیات دولت به خوزستان در این همین راستا و با هدف کاهش مشکلات مردم و بسترسازی برای خدمتگزاری بیشتر به مردم انجام شده است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر استان خوزستان به‌عنوان بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی تحت تکفل آنان، در مجموع جمعیتی بالغ بر سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در این استان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

در این استان سازمان تامین اجتماعی دارای ۳۶ شعبه و همچنین ۷ بیمارستان، ۷ پلی‌کلینیک شبانه‌روزی و ۱۸ مرکز درمانی سرپایی ملکی به‌صورت تک نوبت، ۲ نوبت و سه نوبت است که تعداد موارد ویزیت سرپایی بیماران توسط پزشکان این مراکز در سال ۱۴۰۱ با رشد ۱۸ درصدی به ۵ میلیون و ۹۹۰ هزار مورد، تعداد بیماران بستری با رشد ۳۸ درصدی به نزدیک ۴۲ هزار نفر و تعداد اعمال جراحی انجام شده در این مراکز نیز با رشد ۴۱ درصدی به ۱۶ هزار و ۶۸۱ مورد رسید.

موسوی همچنین از شعبه ۲ تأمین‌اجتماعی اهواز نیز بازدید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.