سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نفت:

۱۷۰ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص یافت

وزیر نفت گفت: این وزارتخانه در دولت سیزدهم بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حال اجرا دارد که بیش از ۲ برابر مجموع عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم است.

جواد اوجی گفت: کل اعتبار وزارت نفت از محل مسوولیت اجتماعی در هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم ۸۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

او می‌گوید: اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی و کمک به رفع مشکل مردم ساکن محیط پیرامونی تأسیسات صنعت نفت وظیفه این صنعت است.

وزیر نفت گفت: هیات دولت در ۲ سفر خود به خوزستان تا کنون ۱۲۰ هزار میلیارد ریال به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در خوزستان اختصاص داده است.

به گفته او صنعت نفت برای حل مشکل آب و فاضلاب خوزستان به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی مردم این استان بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند.

وزیر نفت گفت: پارسال در مجموع ۵۰ هزار میلیارد ریال و امسال ۲۰ هزار میلیارد ریال به خوزستان از محل سهم عوارض آلایندگی پرداخت شده است.

به گفته او وقف بودن زمین‌های شهرستان رامشیر و نبود سرمایه‌گذار در این منطقه از بزرگترین مسایل مردم است که پیگیری برای حل این موضوع در هیات دولت به صورت جدی پیگیری می‌شود.

اوجی گفت: تکمیل طرح‌های متوقف شده با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد یکی از دستاورد‌های وزارت نفت در زمینه مسئولیت اجتماعی است که می‌تواند بسیاری از طرح‌های نیمه تمام را پس از سال‌های وقفه به سرانجام برساند.

او گفت: بر اساس تصمیم هیئت دولت بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بودجه به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شهرستان رامشیر و رامهرمز در قالب دومین دور سفر رئیس‌جمهوری اختصاص داده شده است.

تجهیز استخر سرپوشیده رامشیر، احداث مجموعه‌های درمانی، تأمین هزینه آموزش فنی‌وحرفه‌ای دانش آموزان، تمهید‌های لازم برای رعایت حریم خطوط لوله‌های نفتی برای ساخت‌وساز را از دیگر کمک‌های وزارت نفت در بحث پروژه‌های عام‌المنفعه اعلام کرد.

برچسب ها: وزیر نفت ، تولید نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.