سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پوشش سراسری «کارگر ایرانیم» در همدان

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالحسین (ع) همدان از برگزاری پوشش سراسری «کارگر ایرانیم» با هدف بیان مطالبات به حق کارگران و تکریم جامعه کارگری در همدان خبر داد.

برات‌زاده افزود: در اجرای این برنامه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی ضمن ارج نهادن به شان و مقام جامعه کارگری پاسداشت و جایگاه والای کارگران در سطح جامعه، دستاورد‌های این قشر اعلام می‌شود.

او به برگزاری ۷۰ یادواره شهدای خانگی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، حوزه‌های مسئولین شهرستانی و مدیران واحد‌های تولیدی با حضور در منزل خانواده شهدای کارگر اشاره و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتابخوانی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه در جهت اجرای طرح شهید کریمی از ۳۰ واحد تولیدی بازدید خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه به منظور رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی برگزار خواهد شد تا بتوانیم نقش مهم سازمان بسیج کارگری را در تحقق شعار سال به خوبی ایفا کنیم.

برات زاده به برگزاری جلسات بصیرتی و روشنگری در خصوص مسائل روز برای جامعه کارگری در ادامه برنامه‌های اجرایی هفته بسیج کارگری در استان همدان اشاره و گفت: برگزاری رزمایش شیفت ایثار، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید، بازدید دانش آموزان و دانشجویان از واحد‌های تولیدی، جلسه اخوت کارگران و کارفرمایان به منظور حل مسائل و مشکلات کارگران، تکریم زنان کارگر و کارآفرین در تمام شهرستان‌ها، دیدار با ائمه جمعه و علمای دینی، شرکت در نماز جمعه و برگزاری حلقات صالحین از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

او افزود: طی این هفته یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین محرومین جامعه توسط پایگاه‌های بسیج کارگری توزیع خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.