سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر به خانواده شهدا و ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت : سال گذشته هیچ تعهد انجام نشده‌ای در بنیاد شهید نداشتیم.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز (هفتم اردیبهشت) در جریان سفر به کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به تلاش برای خدمت‌رسانی بهتر به خانواده شهدا و ایثارگران، گفت : سال گذشته تمامی تعهدات خود را انجام داده و هیچ تعهد انجام نشده‌ای در بنیاد شهید نداشتیم.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۱۳ درصد اعتبارات تخصیص یافته در مجموعه بنیاد شهید را جذب کردیم و پاداش پایان خدمت بازنشستگان را در هفته اول بعد از بازنشستگی آن‌ها پرداخت کردیم.

 رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآوری کرد: البته تعهدات انجام نشده مربوط به سال‌های گذشته در بنیاد شهید داریم.

وی اشاره‌ای هم به برنامه ریزی برای رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سفر‌های استانی داشت و گفت: با برنامه ریزی برای سرکشی به استان‌ها به منظور حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، سال گذشته شاهد کاهش ۴۰ درصدی مراجعه خانواده‌های شهدا و ایثارگران به تهران برای حل مشکلاتشان بودیم.

قاضی زاده هاشمی اشاره‌ای به پراکندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کشور داشت و گفت: تقریبا روستایی در کشور نداریم که خانواده شهیدی در آن ساکن نباشد.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بین همه اقشار جامعه وجود دارند و همین روز‌ها تشیع پیکر مطهر یک شهید آشوری را در کشور شاهد هستیم.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این دیدار با اشاره به ضرورت سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: این خانواده‌ها به گردن تک تک ما حق دارند و باید تکریم شوند. 

خسرو شهیدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این دیدار با بیان اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در اولویت گذاشته‌ایم، گفت: سال گذشته با ۲۹ هزار و ۳۰۰ خانواده شهید و ایثارگر استان دیدار داشتیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.