سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگروه توسعه شهرستان بافق

جلسه کارگروه توسعه بخش مرکزی بافق با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با هدف بررسی مشکلات و اولویت‌های شهرستان و روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه شهرستان گفت: در این جلسه مهمترین اولویت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌های مسئول گزارش دادند.

او افزود: یکی از اتفاقات امسال این بود که باند دوم راه زرند-بافق، کد ملی گرفت و برای آن بودجه گذاشته شد و باند دوم بافق-بهاباد نیز در جدول لیست بودجه قرار گرفت. 

صباغیان بیان کرد: برای پهنه ریلی نیز قرار شد با معاون عمرانی استانداری، باتوجه به موافقت راه آهن، جلسه‌ای برگزار شود و دستگاه‌های مسئول، واگذاری زمین را انجام دهند.

او خاطرنشان کرد: مشکل برق مسیر راه زرند به بافق نیز باتوجه به مجتمع‌های رفاهی و دستگاه‌های خدمات رسان بین راه که نیاز به برق دارند، قرار شد جلسه‌ای هفته آینده با دستگاه‌های مربوط برای حل این مشکل گذاشته شود.

مهمترین مسائل روستا‌ها نیز، موضوع گاز و راه قطرم و شادکام است که قرار شد با معادن و واحد‌های تولیدی در این مسیر و همچنین مشارکت‌های مردمی و فرمانداری، جلسه‌ای گذاشته شود و برای اعتبار این مسیر تصمیم گیری شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.