سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام‌نویسی بیش از ۱۲ هزار نفر در ایست کارهای مشهد

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: ۱۲ هزار و ۶۶۲ کارگر در جایگاههای ساماندهی کارگران با عنوان ایست‌کار نام‌نویسی کرده‌اند.

محمد جواد مشیری مدیرعامل سازمان سازماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی از سال ۱۳۹۹ با هدف جمع آوری کارگرنماها در مشهد با مشارکت ۱۱ دستگاه مرتبط فعال شده است.

او افزود: در حال حاضر ۱۲ ایستگاه ایست‌کار در مشهد دایر است و کارگران برای ثبت نام و فعال شدن در بخشهای مورد نیاز به این ایستگاه ها مراجعه می کنند و بر اساس نوبت نام‌نویسی برای کار اعزام می شوند.

مشیری بیان کرد: برای نتیجه دادن این طرح تمام دستگاه های مرتبط باید پای کار باشند ولی متاسفانه تاکنون این دستگاه ها پای کار نبوده اند و با همکاری در این زمینه افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: ایست کارها سالانه ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه برای این سازمان به همراه دارد و چنانچه سازمانهای مرتبط برای ساماندهی پای کار نباشند، طرح به نتیجه نمی رسد.

شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره " ۳۱۷۵" درخواست خود را برای اعزام کارگر اعلام کنند تا در اسرع وقت به درخواست آنها پاسخ داده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.