سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۱۰۶ خودرو حامل کالای قاچاق در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از توقیف ۱۰۶ دستگاه خودرو حامل انواع کالا و سوخت قاچاق در استان خبر داد.

 

سرهنگ حسینی معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و حامل سوخت قاچاق، با رصد اطلاعاتی و شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به ۱۰۶ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسینی بیان کرد: در این طرح ۹۳ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی، ۶ هزار و ۹۰۰ قطعه طیور فاقد مجوز، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳۴ میلیارد ریال کشف شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این ارتباط ۶۴ متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او اظهار کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه برخورد با خودروهای شوتی و حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق که ثروت ملی محسوب می‌شود در چارچوب قانون با افراد قانون‌شکن قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.