سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی روند اجرای سیل بند‌های شهر یزد

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: بیش از ۲۰ اقدام مدیریتی مرمتی و اجرای سازه جدید برای ایمن سازی شهر یزد در برابر سیلاب در دستور کار قرار گرفت.

ملک زاده  مدیر کل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به بازدید و بررسی روند اجرای سیل بند‌های شهر یزد گفت: در این بررسی‌ها، ضمن بازدید از روند احداث سیل بند‌های پارک کوهستان و ترمیم و اصلاح سیل بند شماره ۴ یزد بر تسریع و اتمام پروژه‌های مذکور تاکید شد.

او ادامه داد: برنامه ریزی و طراحی احداث سیل بند‌های شهر یزد بلافاصله پس از جلسه ستاد پیشگیری پیش‌بینی عملیات پاسخ به بحران استان یزد در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل مدیریت بحران استان یزد گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۲۰ اقدام مدیریتی مرمتی و اجرای سازه جدید برای ایمن سازی شهر یزد در برابر سیلاب مصوب و در دستور کار قرار گرفته است.

ملک زاده گفت:تامین اعتبار سازه‌های مذکور با پیگیری استاندار انجام شده و بر اساس تقسیم وظایف صورت گرفته مسئولیت هزینه کرد این سازه‌ها برعهده ارگانهایی، چون شهرداری‌های استان، منابع طبیعی و آبخیزداری استان، شرکت آب منطقه‌ای استان و بنیاد مسکن می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.