سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه اول کشور استان سمنان در اطعام مهدوی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از مشارکت بالای مردم نیک‌اندیش استان سمنان در برنامه‌های اطعام مهدوی خبردادو گفت: استان سمنان در جایگاه نخست کشوری اطعام مهدوی قرار گرفت.

ذوالفقاری، ضمن قدردانی از مردم نیک‌اندیش استان سمنان در امر کمک به نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان، اظهار کرد: در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان پویش همسفره در استان سمنان راه‌اندازی شد تا غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده برای نیازمندان در این ماه مبارک تهیه و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تمجید از مشارکت بالای مردم استان سمنان در برنامه‌های اطعام مهدوی در قالب توزیع ۴۳۴ هزار و ۷۰ غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده و تصریح کرد: استان سمنان توانست جایگاه نخست کشوری اطعام مهدوی در بین ادارات کل کمیته امداد را ازآن خود کند.

ذوالفقاری از برپایی و راه‌اندازی ۲۵۹ آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع بیش ۲۵۸ هزار و ۲۹۶ پرس غذا گرم،۱۴۰ هزار و ۵۵۹ افطاری ساده و ۳۴ هزار و ۱۷۵ سبد کالا توسط کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی استان سمنان در ویژه‌برنامه‌های اطعام مهدوی در سال گذشته ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال بود که با رشد ۲۳۴ درصدی به ۵۱۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال افزایش یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.