سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح ارزیابی‌های محور پست هوشمند جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات

رئیس کارگروه پست هوشمند نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، شاخه‌های مورد ارزیابی محور پست هوشمند این جشنواره را تشریح کرد.

محمدرضا قادری رییس کارگروه پست هوشمند نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مزیت‌های این جشنواره نسبت به سنوات قبل اضافه شدن محور پست هوشمند به عنوان زیرساخت و پیشران توسعه کسب و کار‌های اینترنتی و اقتصاد دیجیتال کشور است. 
وی افزود: تقاضای روز افزون برای ارائه خدمات پستی هوشمند و ارتقای ظرفیت عملیاتی و کیفیت سرویس‌ها موجب توسعه خدمات و فناوری‌های نوین در حوزه پست هوشمند شده است و بازیگران جدیدی پا به عرصه توسعه زنجیره ارزش خدمات پستی نهاده اند و امروز می‌توانیم بگوییم شاهد ظهور صنعت پست در کشور هستیم. 
قادری تصریح کرد: به منظور ترویج خدمات نوین و تشویق شرکت‌های فعال در این حوزه و توسعه این صنعت که نقشی حیاتی در اقتصاد دیجیتال کشور بازی می‌کند محور پست هوشمند با چهار زیر محور در جشنواره تعریف شده است.
رییس کارگروه پست هوشمند جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در شاخه هوشمندسازی فرایند‌ها و خدمات پستی تجربیات موفق اپراتور‌های پستی و ارائه کنندگان خدمات هوشمند سازی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: در شاخه خدمات توزیع و پیک‌های هوشمند شهری استارتاپ‌ها و بازیگران جدید عرصه توزیع هوشمند و خدمات پیک درون شهری به رقابت خواهند پرداخت. 
وی ادامه داد: در محور سیستم‌های هوشمند اطلاعات مکانی و کدپستی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه توسعه خدمات مکانی، نقشه و نشانی و کدپستی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در نهایت در شاخه پست پاک و وسایل نقلیه برقی ارائه کنندگان خدمات پستی با استفاده از وسایل نقلیه برقی پاک و سازندگان وسایل نقلیه برقی به رقابت خواهند پرداخت.
قادری خاطرنشان کرد: از تمامی فعالان حوزه پست هوشمند و زنجیره ارزش این خدمات دعوت به عمل می‌آید که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام، تکمیل و ارسال فرم‌های مربوطه اقدام کنند تا ضمن برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره موجب تقویت و تداوم محور پست هوشمند و توسعه این صنعت شوند.

برچسب ها: پست ، پست هوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.