سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور:

رئیس‌ جمهور فردا به دزفول می‌رود

منصوری گفت: رئیس جمهور فردا سفر به استان خوزستان را از شهر دزفول آغاز می‌کند.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: رییس جمهور و هیات دولت فردا به استان خوزستان سفر می‌کنند که این هفتمین سفر رئیس جمهور به این استان و دومین سفر هیات دولت است.

وی افزود: علت سفر رییس‌جمهور به این استان، اهمیت مسائل خوزستان برای شخص رئیس جمهور و هیات دولت است و در مجموعه مصوبات دور اول سفر هیات دولت به این استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: طی یک سال و نیم اخیر از محل اعتبارات مصوبات سفر حدود ۸ هزار میلیارد تومان تامین منابع برای استان خوزستان صورت گرفته و این تامین منابع باعث شده که استان خوزستان و شهر اهواز به یک کارگاه بزرگ و فعال سازندگی تبدیل شود.

منصوری اظهار کرد: به برکت سفر دوم این مساله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد و رئیس جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز خواهند کرد و سپس در شهر اندیمشک حضور می‌یابد و در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی را خواهیم داشت.

وی افزود: در اهواز هم برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله حضور در مجموعه آب و فاضلاب، وزارت نیرو و حضور در جلسه کاملاً عملیاتی در موضوع آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌هاست. همچنین دیدار مردمی با مردم شهر اهواز از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.