سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم‌کارترین ادارات حوزه جوانان استان سمنان معرفی می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ارزیابی دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان در دستور کار قرار دارد و کم‌کارترین و پرکارترین دستگاه‌های عضو ستاد معرفی می‌شوند.

سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان اظهار کرد: سمنان جزو معدود استان‌هایی است که جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان را در استان به‌طور منظم برگزار می‌کند تا اهداف پیش‌بینی‌شده برای حوزه جوانان محقق شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه جوانان در صدر اولویت‌های استاندار سمنان قرار دارد و این قابل قدردانی است، به تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان پرداخت و گفت: امسال برگزاری ۶ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار دارد و ۶ جلسه کمیته تخصصی این ستاد نیز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: فرمانداران در جلسات ستاد شهرستان‌ها حضور می‌یابند و جلب مشارکت حداکثری مدیران عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان در اولویت‌های برنامه‌های سال ۱۴۰۲ قرار دارد.

علوی همچنین با اشاره به لزوم فراگیر شدن فعالیت‌های گروهی و اجتماعی حوزه جوانان گفت: مشارکت‌ها در این بخش باید بیش از گذشته تقویت شود.

وی تصریح کرد: ارزیابی دستگاه‌های عضو ستاد و معرفی برترین‌ها در پایان سال نیز جزو برنامه‌هاست و کم‌کارترین و پرکارترین دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان معرفی می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.