سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محلات کم‌برخوردار در استان تهران شناسایی شده است

استاندار تهران از شناسایی ۲۴۷ محله کم‌برخوردار در استان تهران خبر داد.

استاندار تهران در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران با محوریت بررسی آخرین وضع اجرای طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار گفت: ۹۰ محله کم برخوردار در شهرستان‌های استان تهران و ۱۵۷ محله در شهر تهران شناسایی شده است.

علیرضا فخاری افزود: شناسایی مشکلات این محلات در حوزه‌های مختلف و ارتقاء محلات در زمینه‌های آموزش و پرورش، اسکان، بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت‌ها پیگیری می‌شود.

استاندار تهران همچنین گفت: با ایجاد تشکل‌های مردمی در محلات از جمله شهرداران محله سعی می‌شود تا امور را مردم اداره کنند و در آینده‌ای نزدیک با همراهی و همگرایی تراز مشارکت در محلات را شاهد باشیم و سطوح محلات کم برخوردار را ارتقاء دهیم.

علیرضا فخاری افزود: چهار دستگاه اصلی بهزیستی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هلال احمر در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند تا اقدامات در حوزه‌های مختلف و با رویکرد نشاط آفرینی محلات انجام شود.

استاندار تهران همچنین گفت:هدف‌گذاری برای ایجاد ۳۰۰ هزار واحد مسکونی با اولویت بافت‌های فرسوده در این محلات مدنظر قرار گرفته که به اقتصاد و معیشت خانواده‌ها در محلات کمک می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.