سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائران اربعین به جز زیارت دغدغه دیگری نداشته باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با تأمین زیرساخت‌ها باید دغدغه‌های زائران اربعین حسینی را در عراق به حداقل برسانیم.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در کمیته زیرساخت اربعین حسینی (ع) گفت: تأمین دو دستگاه یخ ساز با اعتبار مورد نیاز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، تأمین دستگاه بسته بندی آب، تکمیل فاضلاب سایت کاظمین، برق، سرویس بهداشتی و حمام و ارتباطات از مهم‌ترین زیرساخت‌هایی است که باید برای اربعین امسال فراهم شود 

او افزود: زائران اربعین به جز زیارت عتبات مقدسه نباید دغدغه‌ای داشته باشند لذا کمیته‌های ستاد اربعین همه تلاش و ظرفیت‌ها را برای فراهم کردن زیرساخت‌های سفر به‌کار گیرند.

عباس زاده گرمای شدید هوا در عراق را مهمترین علت برای تأمین برخی زیرساخت‌ها عنوان کرد و گفت: از تجهیزات ستاد اربعین در زمینه تقویت ستاد بحران استان در زمان وقوع بحران استفاده خواهد شد.

جوینده رئیس ستاد عتبات عالیات استان نیز با بیان اینکه هر ساله زائران اربعین حسینی از خراسان جنوبی برای خدمت رسانی رضایت کامل دارند گفت: از ۳۰ مرداد باید مواکب در عراق مستقر شوند؛ لذا باید ظرفیت‌های دولت هم در کنار مردم برای تأمین زیر ساخت‌ها به کار گرفته شود.

او گفت: از نظر تأمین آب مشکلی وجود ندارد، اما مشکل اصلی فاضلاب سایت و سرویس بهداشتی و حمام است که باید به آن توجه کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.