سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کتاب ۵۰۰ سال مقاومت مردم بوشهر

کتاب ۵۰۰ سال مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار برای پاسداشت بیش از دو قرن مقاومت ضد استعماری مردم استان بوشهر منتشر و رونمایی شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر صبح روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت در آئین رونمایی از کتاب ۵۰۰ سال مقاومت مردم استان بوشهر در برابر استعمار اظهار کرد: این کتاب با مقدمه حضرت آیت الله صفایی بوشهری به قلم جمعی از محققین و به کوشش عبدالکریم مشایخی و سید قاسم یاحسینی و از تولیدات شناخت نامه هنر، فرهنگ و تمدن استان بوشهر منتشر شده است.

امید پارسایی‌فر اضافه کرد: این اثر ۵۰۰ سال مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار، گستره مهمی از تاریخ ایران را در پنج قرن از زمان صفویه، زندیه، قاجاریه تا پهلوی اول مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به روند و انتشار شناختنامه هنر، فرهنگ و تمدن استان بوشهر تصریح کرد: این اثر ارزشمند در ذیل مجموعه شناختنامه هنر، فرهنگ و تمدن استان بوشهر منتشر شده است تا تاکیدی برای اهمیت پیوستگی پژوهش‌های نوین در حوزه تاریخ پایداری کرانه خلیج فارس، با بهره گیری از منابع دقیق و نگاه‌های امروزی باشد.

پارسایی فر افزود: کتاب ۵۰۰ سال مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار با طراحی جلد معصومه رستمیان، صفحه آرا اطلس دهقانی، ۶۵۰ صفحه به شمارگان ۵۰۰ نسخه منتشر و رونمایی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.