سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌رشد ۵۰ درصدی حق بیمه تولیدی در سال گذشته

مدیر کل امور فنی بیمه مرکزی گفت: در سال گذشته حدود ۱۷۵.۴ همت حق بیمه تولیدی ثبت شده و ۱۰۰.۴ همت کل میزان خسارت پرداختی شرکت های بیمه بوده است.

آقای عباسیان فر مدیر کل امور فنی بیمه مرکزی گفت: در خصوص عملکرد سال ۱۴۰۱ بیمه مرکزی باید گفت در سال گذشته حدود ۱۷۵.۴ همت حق بیمه تولیدی ثبت شده و ۱۰۰.۴ همت میزان خسارت پرداختی بوده است خسارت و حق بیمه ما نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد داشته است در رشته درمان رشد ما سه رقمی در برخی از شرکت ها بوده است و در بیمه های دیگر مانند بیمه زندگی میزان رشد از بازار کمتر بوده است.

او افزود: بیمه شخص ثالت، درمان و زندگی بیشتر سهم را در بیمه ها داشته است سهم بیمه زندگی ۱۴ درصد، سهم بیمه درمان ۲۶ درصد از حق بیمه تولیدی بوده و سهم بیمه شخص ثالث حدود ۳۱.۳ درصد بوده است.

او در خصوص محور‌های برنامه های امسال گفت: بر اساس برنامه های مشخص و سند دولت یک سری اسناد بالادستی وجود دارد که برای آنها برنامه ریزی می کنیم از جمله این موارد یکی در بخش آیین نامه ها است در اولویت اصلاح هستند و آیین نامه توانگری ، سرمایه گذاری و آیین نامه بیمه زندگی، اصلاح نظام‌ درمان و کنترل از جمله برنامه ها است. به غیر از این موارد برنامه های دیگر را هم داریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.