سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رو نمایی از ۴۰ عنوان کتاب با نام چهل چراغ

مدیر انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان، از ۴۰ عنوان کتاب با نام «چهل‌چراغ» رونمایی می‌شود.

مظاهر مهرابی گفت: نمایشگاه کتاب «بهشت اصفهان» به مناسبت نکوداشت هفته فرهنگی اصفهان، تا دهم اردیبهشت در کتابخانه مرکزی برپا است و متقاضیان می‌توانند کتاب‌های رونمایی شده را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند.


او افزود: در حوزه فرهنگی ۶ عنوان کتاب به نام‌های «اشعار فارسی در کتیبه‌های اصفهان» با موضوع هنری، «منوچهر طیاب روایتی از واقعیت دست‌اول» با موضوع سینما، «فهرستی از سادات» با موضوع مذهبی، کتاب «تاریخ اجتماعی در دهه ۴۰ و ۵۰» با موضوعات تاریخی و کتاب «سوگ‌نامه» در موضوعات آئینی و مذهبی به رشته تحریر درآمده است.


مهرابی درباره کتاب‌های تألیف شده در حوزه گردشگری گفت: ۱۰ عنوان کتاب منتشرشده که شامل یک مجموعه ۱۰ جلدی است و به خاطرات جهانگردانی پرداخته که به اصفهان سفرکرده‌اند.
مدیر انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: در حوزه شهروندی ۱۰ عنوان کتاب شامل چند عنوان تک‌جلدی و یک مجموعه ۷ جلدی آماده رونمایی شده است.
مهرابی گفت: «سبک زندگی و آداب شهروندی»، «مکتب مازوت» درباره آلودگی هوا اصفهان در ماه‌های پایانی سال گذشته و یک عنوان تک‌جلدی برای کودکان به اسم «بادکنک بنفش» ازجمله کتاب‌هایی است که در این زمینه به رشته تحریر درآمده و در هفته فرهنگی اصفهان رونمایی خواهد شد.


او گفت: در حوزه اجتماعی، اطلس ۵ جلدی و کتاب «مسابقه ملی عکس» با محوریت سالمندان و کتاب «این داستان آخرش خوشه» با موضوع خانواده دو عنوان کتابی است که در حیطه اجتماعی منتشرشده است.


مدیر انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نویسنده‌های مختلفی به‌صورت پروژه‌ای، تألیف کتاب‌ها را بر عهده گرفتند، ازجمله اینکه «موزه حمام علیقلی آغا» به قلم «اکبر زمانی» به رشته تحریر درآمده و کتاب «تاریخ اجتماعی در دهه ۴۰ و ۵۰» اثر «عبدالمهدی رجایی» است.


آئین رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب تولیدات انتشارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با نام «چهل‌چراغ» نهم اردیبهشت ساعت ۱۰:۳۰ صبح در تالار سعدی حوزه هنری استان اصفهان، برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.