سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگویی حماسه «گرگ‌ومیش» در تلویزیون

قرار است سری فیلم‌های «گرگ‌ومیش» به‌عنوان سریال تلویزیونی بازسازی شوند.

به نقل از ورایتی، اینترنت در شرف ایجاد اختلاف دوباره بر سر تیم ادوارد و تیم جیکوب است و فیلم موفق ۲۰۰۸ خون‌آشام و گرگینه، «گرگ‌ومیش» برای اقتباس سریال جدیدی از این سری فیلم در استودیوی Lionsgate در نظر گرفته شده است.

تأیید شده است که این سریال بر اساس مجموعه رمان بزرگسالان استفانی مایرز به همین نام ساخته خواهد شد و این نمایش که پیش از این در یک مجموعه فیلم موفق با بازی رابرت پتینسون، کریستن استوارت و تیلور لاتنر اقتباس شده بود، در حال حاضر، نویسنده یا سرویس شبکه/استریم متصل به پروژه ندارد و به گفته منابع نزدیک به پروژه، ویک گادفری و اریک فیگ به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی به سریال پیوسته‌اند.

فرنچایز اصلی فیلم، معروف به «حماسه گرگ‌ومیش» (The Twilight Saga) شامل پنج فیلم بود که بین سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ منتشر شد. در مورد کتاب‌ها، در اصل چهار کتاب گرگ و میش وجود داشت که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ منتشر شد.

میرز بعداً کتاب دیگری با عنوان «زندگی و مرگ: تصور دوباره گرگ‌ومیش» (Life and Death: Twilight Reimagined) در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد و پس از آن، اخبار مربوط به سریال جدید گرگ‌ومیش منتشر شد که کمپانی برادران وارنر دیسکاوری نیز، اعلام کرد که کتاب‌های محبوب هری پاتر را می‌گیرد و آن‌ها را به یک سریال تبدیل می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.