سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توطئه چینی صهیونیست‌ها برای ترور استراتژیست حماس

 بنابر اعلام رسانه‌های صهیونیست، ژنرال‌های سابق اسرائیلی خواستار طرحی برای ترور نایب رئیس دفتر سیاسی حماس هستند.

شماری از ژنرال‌های سابق اسرائیلی از کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستند صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس را با توجه به اینکه خطرات بسیار زیادی برای این رژیم دارد، ترور کند.

در همین راستا، ایتان دانگوت ژنرال بازنشسته اسرائیلی در گفتگو با روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که العاروری خطرناک‌ترین شخص برای "اسرائیل" است.

از سوی دیگر، میخا کوبی افسر سابق سرویس‌های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" که ۳۰ سال است پیگیر فعالیت‌های العاروری است، تاکید کرد که العاروری باید اولین نفری باشد که ترور می‌شود.

روزنامه مذکور اشاره کرد که یوسی کوهن رئیس سابق موساد صالح العاروری اسیر تبعید شده سابق را در راس بانک اهداف خود برای ترور قرار داده بود.

در گزارشی که در این باره تهیه شده، العاروری به عنوان یک هدف بزرگ راهبردی نامگذاری شده است.

واکنش حماس به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه رهبران مقاومت

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات اشغالگران اسرائیلی به ازسرگیری سیاست ترور رهبران این جنبش تلاشی نافرجام برای بهبود وجهه خود پس از خیزش سراسری ملت فلسطین و بالاگرفتن مقاومت در اراضی اشغالی است.

حازم قاسم سخنگوی حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی دستانش برای ارتکاب هرگونه جنایت علیه ملت فلسطین باز نیست و پاسخ مقاومت به هرگونه حماقت دشمن بسیار فراتر از چیزی خواهد بود که دشمن تصور می‌کند.

قاسم اظهار داشت که ما به مبارزه مشروع خود علیه رژیم اشغالگر ادامه می‌دهیم و از تهدیدات هیچ باکی نداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.