سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت مرحله دوم قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاران در کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مرحله دوم مبالغ اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به صورت علی الحساب، پرداخت شد.

دکتر بهرام کندایی اظهار داشت: مرحله دوم مبالغ حاصل از اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری کارکنان مشمول در واحد‌های تابعه دانشگاه مطابق دستور العمل وزارتی به صورت علی الحساب، پرداخت شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در این مرحله به منظور جلوگیری از تاخیر در پرداخت براساس ضریب اشغال تخت هربیمارستان، ساعت حضور و عملکرد کارکنان، این مبالغ محاسبه و پرداخت شده است که البته پس از انطباق با عملکرد واقعی افراد مطابق اطلاعات ثبت شده برای هرفرد مبلغ نهایی به دست خواهد آمد لذا لازم است همکاران عزیز طبق دستورالعمل مربوطه با نهایت دقت نسبت به ثبت خدمات خود و کدینگ پرستاری اقدام کنند.

او افزود : به دلایل مختلف ازجمله ضرایب متفاوت اشغال تخت روزانه، بخش‌ها و اعمال جراحی، میزان درامد و حتی میزان خدمات ثبت شده که در مراکز درمانی مختلف متفاوت هستند، تفاوت در مبالغ ناشی از محاسبه نیز قابل انتظار است.

وی در پایان اعلام نمود مسئولین دفاتر خدمات پرستاری مراکز درمانی آماده پاسخگویی و رفع ابهام برای سوالات احتمالی همکاران می‌باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.