سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بیش از ۳۰۰ پایگاه ثابت و سیار بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطره

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از برپایی بیش از ۳۰۰ پایگاه‌های ثابت و سیار برای دریافت زکات فطریه، نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم مومن و روزه‌دار در عید سعید فطر خبر داد.

علی نصیری گفت: بر اساس فتوای مراجع عظام، سازمان بهزیستی می‌تواند برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و افراد دارای معلولیت اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه و توزیع در بین گروه‌های هدف کند.

وی افزود: خیرین و افراد نیکوکاران به روش‌های مختلفی می‌توانند زکات فطریه خود را د برای یاری رسانی به نیازمندان پرداخت کنند.

نصیری گفت: برای سهولت پرداخت شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ هدایای خاص نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ جهت واریز کمک‌های نقدی در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: همه موسسات و مراکز خیریه تحت نظارت بهزیستی استان که مجوز جلب مشارکت‌های مردمی دارند هم آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در عید فطر پارسال، مردم استان بیش از چهار میلیارد ریال در قالب فطریه به این سازمان کمک کردند که این مشارکت‌ها برای ساخت مسکن، ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغال، درمان و تهیه موادغذایی برای معلولان، مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان هزینه شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.