سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از معلمان نمونه لرستان/ ۲۰۰ برنامه هفته معلم اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از تجلیل از معلمان نمونه این استان خبر داد.

 رضا عزتی مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در ستاد بزرگداشت مقام معلم لرستان اظهار داشت: معلمان مهم‌ترین سرمایه آموزش‌وپرورش برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت هستند.

او افزود: جایگاه معلم بر کسی پوشیده نیست، چون معلمان پیامبران علم و دانش هستند و با معجزهٔ خود باعث رویش نهال علم و اندیشه در باور انسان‌ها می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان اینکه اقدامات بزرگداشت مقام معلم در این استان از اوایل اسفندماه سال گذشته شروع شده است، عنوان کرد: بیش از ۲۸۰۰ معلم فرم خوداظهاری را در سامانه ذی‌ربط برای اعلام معلم نمونه پرکرده‌اند و در نهایت ۹۱ نفر به مرحله استانی راه‌یافته‌اند.

او با اشاره به اینکه شش نفر پس از ارزیابی‌ها به‌عنوان معلم نمونه استانی معرفی می‌شوند، بیان کرد: در مراسم بزرگداشت مقام معلم علاوه بر ۹۱ نفر مرحله استانی ۲۵ معلم نمونه و سرآمد که فرم خوداظهاری را پر نکرده‌اند نیز تجلیل می‌شوند.

پرویز عبدی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه تعلیم‌وتربیت اساسی‌ترین کار در جامعه انسانی بوده و این رسالت خطیر به دوش معلم است، گفت: همه شرایط برای تجلیل معلمان این استان مهیاست.

او با اشاره اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه در راستای گرامیداشت هفته معلم در شهرستان‌ها و مناطق لرستان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم در همه شهرستان‌ها، دیدار جداگانه جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس، دیدار با نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، تبلیغات محیطی، نمایشگاه عملکرد آموزش‌وپرورش در یک سال گذشته، معرفی معلمان شهید، سخنرانی مدیرکل و رؤسای آموزش‌وپرورش پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی میز شمیم خدمت از دیگر برنامه‌های هفته معلم در این استان است.

 

برچسب ها: مدرسه ، آموزش و پرورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.