سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان به حوزه کشاورزی این استان گفت: حدود ۲۰۰ طرح کشاورزی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در لرستان وجود دارد.

سیدعماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در نشست با استاندار لرستان اظهار داشت: با همدلی و همکاری همه‌جانبه همکاران در تمام زیرمجموعه‌های بخش کشاورزی توانسته‌ایم جهش و رشد خوبی در سال زراعی داشته باشیم.

او افزود: رتبه پنجم را در بین تمامی استان‌ها در کشت قراردادی با انعقاد بالغ‌بر ۱۰ هزار قرارداد و رصد توسط وزارت جهاد کشاورزی کسب کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه هشت جلسه رفع تداخلات در سال گذشته برگزار شد، عنوان کرد: ۶۶ درصد پلاک‌های رفع تداخل در سال ۱۴۰۱ انجام شده و همین امر موجب شد تا در رفع تداخلات در کشور رتبه پنجم را کسب کنیم.

او با اشاره به اینکه یک فصل متمایز در فصل زراعت شکل‌گرفته است و تک‌به‌تک، نقطه‌به‌نقطه مراکز و برش‌ها رصد شده‌است، بیان کرد: ماحصل این اقدامات کسب رتبه اول و یا دوم در توزیع کود، توزیع نهاده جذب سهمیه شده است.

شاهرخی گفت: سال ماقبل زراعی در طرح جهش تولید در بین ۱۶ استان در رتبه آخر بودیم، اما برای سال ۱۴۰۱ در رتبه ۶ کشوری قرار گرفته‌ایم و سه برابر سال ماقبل زراعی ادوات کشاورزی جذب کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به جذب ادوات کشاورزی ابراز کرد: ۲۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی جذب‌شده و این در حالی است که سال ماقبل ۷۵ دستگاه جذب شده بود.

برچسب ها: کشاورزی ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.