سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن تهمیدات لازم برای اقامه نماز عید فطر در چهارمحال و بختیاری

امسال نماز عید فطر در همه شهرستان‌های اُستان در زمان اعلام عید سعید فطر برگزار می‌شود و این نماز در مرکز استان در کنار مصلای امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد.

دبیر ستاد اقامه نماز در چهارمحال و بختیاری گفت: نماز عید فطر امسال در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، در مجاورت مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد و در خیابان‌های شریعتی و باهنر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کریمی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نماز عید فطر در همه شهر‌ها و روستا‌های اُستان خبر داد و افزود: شروع برنامه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد ساعت ۶:۴۵ همراه با قرائت دعا‌های روز فطر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی در اطراف محل برگزاری نماز عید سعید فطر اعمال می‌شود و زمان آغاز طرح ترافیکی در محل برگزاری نماز عید در شهرکرد توسط پلیس راهور اُستان ساعت پنج صبح است.

کریمی تاکید کرد: سازمان اتوبوسرانی شهرکرد و حومه نیز در خصوص حمل و نقل عمومی نمازگزاران در مرکز اُستان از مبادی مختلف به مصلای از ساعت ۶ صبح اعلام آمادگی کرده است و نمازگزاران شهرکردی می‌توانند از وسایل نقلیه عمومی در این روز استفاده کنند.

کریمی تصریح کرد:همه نمازگزاران در تمامی نقاط استان برای شرکت در نماز عید فطر مُهر، سجاده، زیرانداز و سایر ملزومات شخصی خود را همراه داشته باشند و همچنین صندوق‌های دریافت زکات فطره و کفاره کمیته امداد و بهزیستی استان برای دریافت وجوه از نمازگزاران در اطراف محل برگزاری نماز جانمایی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.