سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای ظرفیت تأمین دارو‌های مورد نیاز از سوی هلال احمر در ۶ استان 

رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس گفت: در شش استان اعم از خراسان جنوبی به صورت پایلوت اقدامات خوبی در زمینه تأمین دارو در دستور کار است. 

اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس و رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی در نشست هیئت مدیره جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی که در شهرستان زیرکوه برگزار شد، گفت: حضور و فعالیت نیروی امدادی در نقاط مختلف خراسان جنوبی طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بسیار ملموس و رضایت بخش بوده که برای مردم نیز پشتوانه و دلگرم کننده است.

او با بیان اینکه هلال احمر تاکنون در تمام صحنه‌های کمک به نیازمندان در مواقع بحران و غیر بحران خوش درخشیده است، افزود: تصمیمات در هلال احمر بر مبنای خرد جمعی و مشورتی بوده که خود بر کیفیت عملکرد خدمات این مجموعه می‌افزاید. 

اسحاقی بیان کرد: اگر استان‌های زلزله خیز تدابیری در زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز نداشته باشند، با شرایط نامطلوبی مواجه می‌شوند که این نیازمند بررسی محاسن و نقاط ضعف عملیات‌های امدادی گذشته است. 

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس و رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در شش استان اعم از خراسان جنوبی به صورت پایلوت، در بحث تأمین دارویی هلال احمر با حمایت صلیب سرخ اقدامات خوبی در دستور کار است که در آینده‌ای نزدیک جزئیات بیشتری از این اقدام اعلام خواهد شد. 

او گفت: جلسات اصلاح اساسنامه هلال احمر به نفع هلال از هفته آینده آغاز می‌شود.

برچسب ها: هلال احمر ، صلیب سرخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.