سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳ هزار برنامه دفاع مقدس در استان سمنان برگزار شد

استاندار سمنان از برگزاری بیش از ۱۳ هزار برنامه در حوزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: این میزان یک رکورد برای استان سمنان محسوب می‌شود.

 سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان بیان کرد: همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری با مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هستند.

وی از برگزاری بیش از ۱۳ هزار برنامه در حوزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: این میزان یک رکورد مبارک و ارزشمند برای استان سمنان محسوب می‌شود.

استاندار سمنان گفت: پارک موزه دفاع مقدس استان به یک مرکز فرهنگی و مذهبی تبدیل شده است، اما باید به این مسئله توجه شود که بروز رسانی مجموعه الزاماً مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی همچنین بیان کرد: جانمایی پارک موزه دفاع مقدس استان به گونه‌ای است که در مسیر تردد دانشجویان و نسل جوانان قرار گرفته و بی تردید این موضوع موجب جلب توجه این قشر به فرهنگ دفاع مقدس و شهادت خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا بمنظور معرفی بیشتر پارک موزه و مرجعیت برنامه‌های فرهنگی، نسبت به میزبانی سایر برنامه‌های عمومی دستگاه‌ها حتی برنامه‌های خارج از مقوله دفاع مقدس؛ در این مجموعه اقدام کرد، افزود: مسئولان پارک موزه دفاع مقدس تلاش خود را در راستای مستند سازی برنامه‌ها و تولید محتوا برای نسل جوان به کار گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.