سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳۶ هزار متر مربع زمین برای احداث فضا‌های آموزشی

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران گفت:  تفاهم نامه واگذاری ۸ قطعه زمین آموزشی برای ساخت ۱۶ مدرسه به مساحت ۳۶هزار متر مربع امضا شده است.

محسن مطلبی گفت: توافق‌نامه آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران با بنیادتعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک سند مهم برای سرعت گرفتن و اصلاح فرایند‌های ساخت مدارس در این منطقه است برای استاندارد شدن فضا‌های آموزشی منطقه ۵، با هم افزایی هر چه بیشتر شهرداری تهران، آموزش و پرورش شهر تهران، مجمع خیرین مدرسه ساز، سازمان نوسازی مدارس و سایر دستگاه‌های متولی این حوزه در کنار یکدیگر می‌توان به آینده منطقه ۲۲ شهرداری در حوزه تامین فضا‌های آموزشی بسیارامیدوار بود.

وی با اشاره به اینکه برای واگذاری این زمین ها، تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و جلسات متعددی برگزار شده است، گفت: این تلاش ها، تداوم خواهد یافت چرا که برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌تواند مسیر ساخت فضا‌های آموزشی در آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران را هموار کند. به واقع ریل‌گذاری دقیق و هوشمندانه‌ای صورت گرفته که می‌تواند، فرآیند‌های مدرسه‌سازی را سرعت بخشیده و تسهیل نماید.

مطلبی با تاکید بر ساخت مدارس در منطقه ۲۲ بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، ان شاء الله ظرف سه سال آینده، حداقل ۳۰ مدرسه به فضای آموزشی منطقه ۲۲ شهر تهران در راستای افزایش سرانه فضای آموزشی و کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان در مجموعه چیتگر و منطقه ۲۲ شهر تهران افزوده خواهد شد.

 تفاهم نامه واگذاری ۸ قطعه زمین آموزشی برای ساخت ۱۶ مدرسه به مساحت ۳۶هزار متر مربع فی مابین آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران و بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، امضاء شد. با مشارکت بنیاد تعاون ارتش ۳۶ هزار متر مربع زمین با کاربری آموزشی در منطقه ۲۲ شهرداری تهران به آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران واگذار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.