سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز ارتش یادآور افتخارآفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: روز ارتش یادآور سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی است.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت: ملت شریف ایران مجاهدت این غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را در صیانت از خاک وطن و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در مسیر حفظ نظام و عزت و اقتدار ایران اسلامی هرگز از یاد نخواهند برد.

به گفته او، ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجلی ماندگار اقتدار و شجاعت در حفظ دستاورد‌های انقلاب و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به میهن عزیزمان از سوی دشمنان است که همواره با بینش الهی و بصیرت انقلابی، به جانفشانی پرداخته و علاوه بر بذل جان خود در این مسیر، بار‌ها در خدمت به مردم نشان داده که روح خود را نیز در پاسداشت منزلت هموطنان خویش به اوج معنویت و تعالی رسانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در آستانه روز شورا‌ها نیز گفت: نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شورا‌های اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت آنان در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه‌های شهری و روستایی است.

عزیز الله سیفی افزود: در راستای این مناسبت برنامه‌هایی از جمله بازدید از پروژه‌های شهری با حضور خبرنگاران، دیدار با مسئولین و حضور در محلات شهر یزد پیش بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.