سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۸۴۰ میلیون تومانی خیران کمالشهری در جشن گل‌ریزان 

جشن گلریزان کمالشهر با مشارکت شورای شهر و شهرداری کمالشهر برگزار و جمعا مبلغ ۸۴۰ میلیون توسط خیران به نیازمندان اهداء شد.

سعید افلاکی رئیس کمیته امداد البرز کمالشهر بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: نیکوکاران و خیران کمالشهری با حضور در جشن گل‌ریزان نیازمندان با اهدای ۴۵۶ میلیون تومان وجه نقد، ۳۱۳ سبدکالا و اطعام ۲۰۰ نفر از نیازمندان توسط مرکز نیکوکاری تنهاترین سردار، اعطای سکونت رایگان یکساله به زوج جوان در آپارتمان استیجاری، ۵۰ سبد کالا اهدایی خیرّ کرجی و اهدای سه تخته فرش و ماشین لباسشویی به مددجویان و نیازمندان این شهر شب معنوی و پر برکتی را برای محرومان رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز توسط یکی از خیرین به آزادی زندانیان نیازمند اهدا شد افزود: در این مراسم ۴۲ حامی نیکوکار کفالت و حمایت معنوی ۳۰۲ فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفتند.     

افلاکی با بیان اینکه محور اصلی استمداد از خیران برآورده کردن نیاز‌های ضروری خانوار‌های دارای وضع اضطرار است، افزود: به همت خیران، مراکز نیکوکاری، شورای شهر، بسیج، شهرداری، دفتر امام جمعه و کمیته امداد کمالشهر بیش از ۸۴۰ میلیون تومان برای کمک به مددجویان و نیازمندان این شهر جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد کمالشهر گفت: مردم نیکوکار و خیران  می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، و واریز به شماره‌۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۷۱ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.