سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم ورود نقدینگی افراد حقیقی به بازار سرمایه

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز بازار شاهد ورود پول افراد حقیقی به میزان هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود و همچنین امروز ۷۹ درصد بازار به عبارتی ۵۵۴ نماد در محدوده مثبت معامله شدند.

آقای آسایش گفت: امروز ارزش معاملات خرد مربوط به سهام و حق تقدم ۱۷ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان و حجم معاملات سهام ۲۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم ثبت شده است.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، امروز سرانه خرید افراد حقیقی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

او می‌گوید: امروز بازار شاهد ورود پول افراد حقیقی به میزان هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود و همچنین امروز ۷۹ درصد بازار به عبارتی ۵۵۴ نماد در محدوده مثبت معامله شدند و ۲۱ درصد بازار حدود ۱۴۵ نماد نیز در بازه منفی بودند.

حداکثر زمان واریز سود ناشران به ۴ ماه کاهش یافت

او در ادامه گفت: امروز شاخص کل بورس با رشد بیش از ۳۶ هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نیز عبور کرد از جمله اخبار مهم حوالی بازار امروز می‌توان به موضوع حداکثر شدن واریز سود به ۴ ماه اشاره کرد.

او می‌گوید: صحبت‌های روز گذشته در خصوص میزان ورود پول‌های حقیقی اثر مثبت خود را در ابتدای بازار نمایان کرد نکته دیگر این که امروز لیدر بازار سرمایه گروه خودرویی‌ها و بانکی‌ها بودند. البته که ثبات سیاسی و اقتصادی بر روند فعلی بازار اثر گذار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
نوسانگیری را متوقف کنبد
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
دارایکم ۶هزار تومان از ارزش واقعی عقب است یکی بگوید این پول کجا میرود ؟؟.....اختلاف ۲۵درصدی ناو دارایکم به جیب که میرود آقایان ؟؟؟؟
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
مجید عشقی را عشق است فاصله ۶هزار تومان سهام دارایکم خدا برکت بده