سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش بیش از ۳۸۶ میلیارد ریال اموال موجود در انبار‌های اموال تملیکی کرمان

با صدور دستورات لازم قضایی برای تعیین تکلیف اموال دولت، ۳۸۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون و ۵۳ هزار و ۹۸۱ ریال اموال موجود در انبار‌های اموال تملیکی به فروش رسید.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تعداد پرونده‌های متشکله در ۱۴۰۰، دو هزار و ۳۸۵ فقره پرونده بوده است که به صورت تقریبی ۳۰۰ فقره مربوط به کالا‌های بادوام و مابقی مربوط به پرونده‌های متعلقات سوخت بوده که عمدتا فاقد ارزش بوده اند.

او افزود: بنا به اعلام اداره کل جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی در استان کرمان طی پارسال، علاوه بر کالا‌های به فروش رفته، کالا‌های غیرقابل مصرف نیز به میزان ۸۷ میلیارد و ۵۱۶ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۴۰۶ ریال در راستای حفظ سلامت مردم معدوم شده است که با این اقدام ۴۳۴ فقره پرونده تعیین تکلیف شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: میزان استرداد پرونده‌های موجود در اداره کل جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی و واگذاری کالا‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی به تعداد ۲۵۷ فقره پرونده و ارزش ریالی آن ۵۴۴ میلیارد و ۳۸۶ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۴۵۶ ریال بوده است.

حجت الاسلام حمیدی، تامین فضای مناسب برای انبار‌های اموال تملیکی در استان و نیز تامین نیروی انسانی مورد نیاز این اداره کل را نیز مورد تاکید قرار داد واظهار داشت: برخی از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی در استان کرمان به دلیل خلاء قانونی تعیین تکلیف نشده و باید برنامه ریزی‌های مورد نیاز کشوری به منظور تعیین تکلیف این کالا‌ها صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.