سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوشهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین با گرامی‌داشت روز ارتش و یاد شهیدان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، توانمندی جامع در مدیریت ستاد و طرح و برنامه‌ریزی دانش‌بنیان است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: نیروهای مسلح ایران دارای توانایی بالای عملیات میدانی، تجهیزات به‌روز تدافعی، سامانه هماهنگ منظومه کاری و پیشرفت دانش‌بنیان در عرصه آماد و پشتیبانی است.

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها پیشرفت‌های غیرقابل توصیفی داشته‌اند که با ایده و دستور فرمانده معظم کل قوا و تلاش فرزندان برومند ایران‌زمین به‌دست آمده است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، منطقه و جغرافیای بین‌المللی را درنوردیده که در نظم نوین جهانی نیز تأثیر شگرفی خواهد گذاشت.

صفایی بوشهری اضافه کرد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، مؤلفه‌های امنیت نظام جمهوری اسلامی و عامل اقتدار کشور هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز در این آئین با تبریک به تمام دلیرمردان و جان برکفان غیور ارتش اظهار کرد: بی‌شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان مولفه قدرت ملی نظام هستند و این مولفه توانسته است جایگاه این نظام عزیز را با همراهی مردم وفادار به آرمان‌های امام راحل در یک تراز ممتاز و تعیین کننده در نظم نوین جهانی مبدل سازد.

اکبر پورات،  تصریح کرد:  امروز تمامی نیروهای مسلح ما به ویژه ارتش، سپاه و فراجا در یک وحدت وصف ناشدنی در خط مقدم صیانت از امنیت و تمامیت ارضی و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند و نیروهای مسلح با نوآوری‌ها و ابتکارات که حاصل فکر جوانان مومن و متعهد است همواره دشمن را ناامید ساخته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دشمن همواره با سناریوهای مختلف مترصد ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بوده است، افزود: در سال‌های اخیر ذره‌ای از این فشارها کاسته نشده است و چه بسا فتنه‌های نوینی را در قالب جنگ ترکیبی، جنگ ادراکی و شناختی علیه نظام جمهوری اسلامی شکل داده است.

پورات بیان کرد: دشمن به خوبی دریافته است که یارای مبارزه و مواجهه با این نظام ندارد و این پیام‌ها مستمر در رزمایش و رونمایی‌های دستاوردها و همچنین مواضع انقلابی ارتش همیشه قهرمان به آن‌ها منعکس شده است.

وی تصریح  کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های نیروهای مسلح در مسیر ترقی و پیشرفت است و نباید توقفی در این مسیر صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها می‌بایست در جهت قوی‌تر شدن و اقتدار بیشتر نظام اسلامی بکار گرفته شود که ان‌شاءالله پرچم این نظام مقدس به دست رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا به صاحب حقیقی آن یعنی امام زمان(عج) خواهد رسید.

فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر هم  گفت: هر جا که نیاز بوده ارتش به میدان آمده و اکنون دیگر ارتش، تک‌بُعدی نیست و همانند گذشته با تمام وجود و در تمامی صحنه‌ها در خدمت مردم است.

امیر خلبان نعمت‌الله صدقی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها ارتش بامعنویت دنیا است که به جانبازی ملت می‌پردازد.

وی اضافه کرد: ارتش در تمامی مأموریت‌ها آماده است برای سرفرازی ایران اسلامی و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا و ملت جان خود را تقدیم کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام خدا قوت به بچهای وای جی سی استان بوشهر.. شما هم میتونید در تیترهای خبریتون مثله تیترهای تهران عکس و فیلم‌های بیتش ی بذارید که مخاطبین بیشتری جذب کنید (مثلا همین تیتر رو بزنید رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزارشد. عکس و فیلم)