سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهاباد:

دشمنان به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی واقف هستند

فرماندار مهاباد گفت: دشمنان به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی واقف هستند و همین مهم پشتوانه‌ای برای نظام در میدان دیپلماسی است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: امروزه قدرت نظامی و دفاعی کشور به مرحله‌ای رسیده که در صحنه سیاست‌های جهانی تعیین کننده بوده و به یک عامل مهم در تصمیم گیری منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: در سایه خودباوری و ایمان به داشته‌های خود تمام امکانات نظامی و دفاعی با دست جوانان این مرز و بوم ساخته و دشمنان بر توانایی و این قدرت بازدارنگی اقرار کردند.

فرماندار مهاباد روز ۲۹ فروردین را یادگار امام راحل دانست و گفت: در نخستین روز‌های پس از پیروزی انقلاب، گروهک‌هایی که به صورت شبه انقلابی در جامعه ظهور و بروز داشتند، بحث انحلال ارتش را مطرح کردند، ولی امام خمینی (ره) برابر آنان ایستاد و ارتش را "امید ملت" لقب داده و روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

وی با اشاره به هماهنگی بین سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی گفت: این تعامل و هماهنگی موجب شده تا در ساخت پهپاد و موشک‌های دور برد و نقطه زن امروز حرف اول در منطقه بزنیم و ترس را در دل دشمنان خود را قرار دهیم.

عباسی با اشاره به رشادت‌های فرماند‌های ارتش در دوران جنگ تحمیلی هم گفت: هزاران فرمانده و ارتشی فداکار در صف نخست جهبه حضور یافته و تا آخرین قطره خون در مقابل تجاوز بیگانگان به داخل کشور از سرزمین و ناموس وطن خود دفاع کردند که شایسته قدردانی است.

وی تاکید بر اینکه اینکه خدمات ارتش جمهوری اسلامی تنها معطوف به دوران جنگ نیست، افزود: در تمام حوادث و اتفاقات طبیعی نیرو‌های فداکار و مردمی ارتش به مانند دوران جنگ در صحنه حضور یافته و خدمات ارزنده‌ای را تقدیم ملت می‌کنند.

آیین رژه ۲۹ فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی امسال به صورت خودرویی و با شعار در پادگان تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد جمعی لشکر پیاده ۶۴ ارومیه برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.