سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی معضلات طرح‌های عمرانی برخی از پروژه های صنعتی در زرند

جلسه‌ای پیرامون مشکلات و معضلات طرح‌های عمرانی برخی از پروژه های توسعه‌ای صنعتی شهرستان زرند در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

 جلسه ای پیرامون مشکلات و معضلات طرح‌های عمرانی برخی از طرح‌های توسعه‌ای صنعتی شهرستان زرند، صبح امروز در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سید رضا حسینی نژاد فرماندار، سهراب نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل امور منابع آب و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در پایان مقرر شد، با هماهنگی فرماندار شهرستان، صنایع و معادن آلاینده پیرامون حریم طرح تفضیلی شهر‌های شهرستان علی الخصوص در مناطق کم برخوردار نگاه ویژه‌ای به موضوعات عمرانی شهرداری‌ها و مدیریت شهری آن‌ها داشته باشند و در این راستا قرار شد با مشارکت شرکت فولاد زرند ایرانیان پروژه احداث سالن ورزشی یزدانشهر تکمیل شود.

امور مربوط به واگذاری اراضی طرح توسعه فولاد زرند ایرانیان (پروژه احیا مستقیم) از طریق اداره کل منابع طبیعی و امور اراضی پیگیری شود.

شرکت فولاد زرند ایرانیان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی نسبت به تعریف طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی پیرامون سایت آن شرکت اقدام کرده و از مجموع آلترناتیو‌های حاصله با هماهنگی دفتر امور عمرانی استانداری طرح جامعی در این مورد شکل پذیرد.

شرکت فولاد ایرانیان با هماهنگی اداره کل راهداری و کمیسیون ایمنی راه‌ها نسبت به تعریف طرح جامع ترافیکی اصلاح معابر پیرامون محدوده سایت آن شرکت اقدام کند.

در خصوص جابجایی کمربندی شرقی شهر زرند مقرر شد، تفاهم نامه‌ای در این خصوص بین اداره کل راه و شهرسازی و شرکت فولاد زرند ایرانیان در محل فرمانداری زرند منعقد شود.

در خصوص دسترسی ایمن و اصلاح تقاطع حادثه خیز ریحانشهر _ محور کرمان زرند مقرر شد، اداره کل راهداری نسبت به ارائه حداقل ۲ آلترناتیو هم سطح و غیر هم سطح اقدام کند و سپس از مجموع طرح‌ها ارائه شده گزینه مناسب انتخاب و اعتبار لازم نیز از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتبارات اداره کل راهداری و مشارکت فولاد زرند ایرانیان تامین شود.

با توجه به اعلام نظر مساعد نماینده محیط زیست و آب منطقه‌ای با کلیات مسائل مربوط به تصفیه خانه فاضلاب مقرر شد، امور مربوط به واگذاری سایت به پیمانکار از طریق اداره ابفا شهرستان پیگیری شود.

در خصوص تکمیل باند دوم محور زرند ـ رفسنجان مقرر شد با توجه به موافقت اداره کل آب منطقه‌ای و محیط زیست امور مربوط به تصویب این طرح از محل ماده ۲۳ استان پس از عید فطر مطرح و تصویب شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.