سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از یک تن مواد پروتئینی فاسد در تبریز

بیش از یک تن مواد پروتئینی فاسد و بدون شناسنامه از یک واحد عرضه محصولات گوشتی در تبریز کشف و ضبط شد.

اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف در طول ایام ماه مبارک رمضان و نیز بازرسی نوروزی که تا پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد موفق به کشف بیش از یک تن مواد پروتئینی فاسد شد.

 بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح ویژه نوروزی از ۸ اسفندماه پارسال آغاز شد و تا پنجم اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد شهروندان فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ و سایر محصولات را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا صادق زاده
۱۲:۴۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
من حدود ۴ ماه پیش یک پسته گوشت چرخ کرده ار فروشگاه دیلی مارکت شعپه زعفرانیه تپریز خریدیم وقتی اوردیم خانه دیدیم پوی فاسد میدهد اطلاع دادیم گفتند پیاورید میدهیم شرکت مهیا پروتین پولتان را میدهد الان ۴ ماه گوشت را داده ایم نه از پولمان خپری است نه گوشت و یک شکایت از انها په دامپزشکی استان کردم هر وقت میروم دنپال پولم من را پدهکار میکنند که شما حق نداشتید شکایت کنید چون شکایت کرده اید پولتان از دست رفته است لطفا رسیدگی پازدارنده کنید تا انگونه شرکت های شیاد و کلاه پردار کنید تا جرات انداختن گوشت فاسد و اشغال و گوشت الاغ په مردم در این گرانی ها نکنند